Vraag een demo aan

Klanten

Overzicht

Overzicht hero image

Meer dan 4.200 organisaties vertrouwen Everbridge

Tijdens openbare bedreigingen van de veiligheid, zoals terroristische aanvallen, evenals kritieke zakelijke gebeurtenissen, zoals IT-uitval of cyber-aanvallen, streven wij ernaar de mensen veilig te houden en organisaties draaiende. U kunt bouwen op ons Critical Event Management platform om iedereen snel en contextueel te bereiken, op elk apparaat, overal en op elk moment.

Klanten

  • 8 van de 10 belangrijkste beleggingsmaatschappijen
  • 7 van de 8 grootste autofabrikanten wereldwijd
  • 7 van de 10 belangrijkste technologie- en telecomorganisaties
  • 4 van de 4 grootste wereldwijde CPA-firma’s
  • 6 van de 10 grootste wereldwijde consultancybureaus
  • 6 van de 10 grootste detailhandelaren
  • 10% van de particuliere zorgverzekeraars
  • 9 van de 10 grootste beleggingsmaatschappijen
  • 30% van de FTSE 100
  • 25 van de 25 drukste luchthavens
  • Meer dan 1000 lokale overheden

Willis Towers Watson

“Met Everbridge kunnen wij de juiste boodschap leveren aan de juiste mensen op het juiste moment met gebruikmaking van verschillende leveringsmethoden, waaronder e-mail en sms-berichten.Berichten kunnen worden verstuurd door lokale teams of, indien nodig, op afstand door ons team voor bedrijfscontinuïteit.”

– Garry Smith, hoofd Global Incident Management

London Metal Exchange

“Vanuit het perspectief van bedrijfscontinuïteit stelt het platform ons in staat om op betrouwbare wijze kritieke meldingen te sturen naar bepaalde individuen en groepen, om hen te informeren over een incident en daarna de relevante hulpmiddelen in te zetten om het probleem op te lossen. Met het gebruiksvriendelijke systeem van Everbridge kunnen wij dit zonder enige vertraging doen en garanderen dat onze essentiële IT-infrastructuur een verlaging vertoont van uitvaltijd.”

– Phil McDermott, Recovery Services Manager

Axel Springer

“Het is verbazingwekkend hoe snel en eenvoudig het is om een melding te versturen, en ad-hocgroepen en vooraf gedefinieerde waarschuwingen aan te maken. De aanzienlijke tijd die we besparen en het vertrouwen dat we hebben dat alle gebruikers van ons systeem onmiddellijk weten hoe ze een oplossing moeten gebruiken, is van onschatbare waarde.”

– Axel Allerkamp, hoofd Crisis Management

Met meer dan 4.200 klanten over de hele wereld in het bedrijfsleven, de gezondheidszorg en lokale tot nationale overheden, zijn wij toegewijd aan het succes van onze klanten en ervaren wij meer dan 95% klantbehoud.